واحد کنترل کیفیت صنایع غذایی گلها
واحد کنترل کیفیت این مجموعه با تکیه بر نیروی های متخصص و کارآمد، قابلیت تحلیل و ارائه راهکار مناسب برای موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت شرکت را دارا بوده و کنترل کلیه مواد اولیه ورودی به کارخانه و در ادامه کنترل فرآیند و چک کردن محصول نهایی را برعهده دارد و از سوابق ارزندهای برخوردار است. این واحد در واقع کنترل و اصلاح متغیر های منفی را بر عهده دارد که روی محصول نهایی تاثیر می گذارد. و در تلاش هستند تا در راستای اهداف شرکت از تمامی روش های مناسب برای ارزیابی کیفیت محصول استفاده کنند تا محصولی با استاندارد های از پیش تعیین شده و کم ترین انحراف از معیار را روانه بازار فروش کنند. البته حوزه فعالیت این واحد به کترل محصول نهایی محدود نمی شود و به کنترل کارکنان و روش های تولید نیز بسط داده می شود.
فعالیتهای کنترل کیفیت:
1. کنترل کلیه خطوط تولید و انبار ها
2. تهیه و کنترل تمامی چک لیستها
3. تائید جهت خرید مواد اولیه، ملزومات، ومحصولات نهایی
4. کنترل مواد اولیه ورودی
5. کنترل ملزومات و بسته بندی های مربوطه
6. اخذ کلیه استاندارد ها و پروانه های بهداشتی ساخت برای محصولات تولیدی
7. انجام کلیه ازمایشات فیزیکی و شیمیایی و میکروبی
8. ممیزی و راهبری ISO های اخذ شده توسط کارخانه
9. کنترل بهداشتی کلیه سالنهای تولید وانبار ها
10. کنترل بهداشت فردی پرسنل با توجه به چک لیست های تدوین شده
11. کنترل دما و میزان رطوبت با توجه به گیج های تدوین شده در انبارها-سالن ها- و سردخانه
12. کنترل چیدمان محصولات در انبار ها و سالن ها
13. کنترل مواد اولیه در هنگام ورود-حین تولید-و کنترل محصول نهایی
14. اخذ تمامی مدارک قانونی از مراجع ذیصلاح(از جمله استاندارد-بهداری-وزارت صنایع)
افتخارات کسب شده توسط این واحد:
ــ اولین دارنده نشان استاندارد نمک طعام در ایران
ــ دارنده نشان عالی اهتمام به کیفیت از انجمن کیفیت ایران
ــ دریافت نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری در طرح و کنگره سراسری نشان شایسته ملی
ــ دریافت تندیس و نشان رسمی کیفیت و ایمنی مواد غذایی در پنجمین جشنواره ایمنی مواد غذایی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان
ــ گواهی نامه بین المللی OHSAS 18001 6. گواهی نامه بین المللی حلال
ــ گواهی نامه بین المللی ISO 22000 مدیریت ایمنی مواد غدایی از شرکت tuv intercert کشور آلمان
ــ گواهی نامه بین المللی ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت از شرکت TUV intercert کشور المان
ــ گواهی نامه بین المللی ISO 14001 10. استاندارد بین المللی ایمنی مواد غذایی HACCP از شرکت TUV Intercert
ــ دریافت نشان مسئول فنی برتر از وزارت بهداشت و درمان تهران
ــ اخذ انواع پروانه های ساخت محصولات جدید و اضافه کردن آن به سبد کالای گلها
ــ گواهی نامه بین المللی ISO 10002
برخی از چشماندازهای اصلی واحد کنترل کیفی شرکت صنایع غذایی گلها به شرح ذیل میباشد:
ــ طراحی و اضافه کردن محصولات جدید به سبد غذایی خانوار
ــ تهیه و به روزرسانی دستگاههای بستهبندی
ــ خرید دستگا ه های جدید جهت بهبود در فرآیند تولید
ــ بهبود زیر ساختهای کارخانه (نمای کارخانه، راهروها، پلهها و دربهای ورودی و خروجی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی-اضافه کردن فضای تولید
ــ نصب پرده هوا برای کلیه سالنها
واحد آزمایشگاه
واحد آزمایشگاه شرکت صنایع غذایی گلها، با داشتن پرسنل مجرب و کارشناسان متخصص و نیز با در اختیار داشتن بخش عمدهای از تجهیزات و دستگاه های لازم جهت سنجش محصولات غذایی، فعالیتهایی نظیر آزمایشات فیزیکی و شیمیایی و میکروبی را انجام می دهد و در نهایت تائید جهت پروسه تولید را صادر می کند.
واحد CRM صنایع غذایی گلها
واحد CRM صنایع غذایی گلها یک روش استراتژیک، عملیاتی، تحلیلی و تعاملی کلان برای تمام کسب و کار دارد که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان فعلی و بالقوه به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیتهای کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود.
وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان گلها:
ـــ امر پاسخگویی به موقع، صحیح و مناسب به عموم جامعه و ذینفعان در چهارچوب ضوابط و مقررات
ـــ افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و مشترکین در راستای حقوق شهروندی.
ـــ اعمال شیوه های رفتاری خاص و سفارشی در برابر مشتریان استراتژیک
ـــ طراحی ساختار سازمانی واحد CRM
ـــ تدوین دستورالعمل های اجرایی در حوزه ی ارتباط با مشتریان
ـــ تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
ـــ طراحی و عملیاتی کردن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان
ـــ تحلیل نیازهای جدید سازمان و به روز رسانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
ـــ برگزاری جلسات و اراِئه گزارش پیشرفت و عملکرد سیستم به مدیران ارشد
ـــ ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری